zaterdag 1 september 2012

Eindelijk weer een berichtje.

Vandaag ben ik naar de open dag bij Quilt -it & Dotty geweest in Tilburg.
Heb me weer ingeschreven voor een nieuwe BOM,
My home or yours.. een hele leuke stitchery van Lynette Anderson.
Heb er weer veel zin in.
Afgelopen woensdag was de laatste Bee bij Dorry van de Poesie plaatsjes quilt.
De laatste blokjes zijn gemaakt en ben druk in de weer om alles aan elkaar te zetten..
We komen namelijk allemaal weer samen, ergens in november??
En ik wil natuurlijk niet achterblijven..Zo leuk..


Deze quilt wordt voor mij zelf.
De meeste die ik maak of heb gemaakt waren voor mijn kids, moeder en neefje en nichtje.
De pocket en posies ben ik nog aan het door quilten, maar dat is voor de donkere maanden weer een heerlijk werkje..

Vorig jaar kocht ik het boek, Farmers wife. Toen  ik het eenmaal doorgelezen had, dacht ik: dat is niets voor mij?
Afgelopen weekend ben ik er toch aan begonnen en had warempel zomaar 3 blokjes klaar?
Heb er een kiekje van gemaakt:




Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten